CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 5, 2008

I.P. sebijik??




Pic kat dewan exam...
Mase nie dah kutip paper....

Sem nie,exam aku start 6hb November.... Starting paper I.P.... Aku nyesal gile korang tau x...nak tau sebab pe?? haa,dengar neh...

malam sblom exam,Qayum bagi aku soklan spot IP...tp aku wat endah xendah jek.... Dah abes paper IP tu baru aku perasan! Tu pun Qayum jgk yang bgtau aku... Gilak Ah! Soklan yang die bagi malam tu,sebijik2 naek kat exam!! Syial jekkk!!

Ape nak buat...."tawakal" je la... hehehehe... aku nie memang malas nak stadi pon... Cume aku target xfail je la... malas ah aku nak repeat2 paper neh... tggu je la paper Motor Learning ngn Anatomy nnt soklan ape plak nak naek!

2 comments:

Farah Lina Azizan said...

huhu kesimpulannye stdy la smue..hehe

lidahaku said...

heeee
da lepas dan da lulus pun kan!!