CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 12, 2008

Aku tkene Wakenabeb arr!

11Nov.... malam kol 8 standard arr kan nak g kuwa makan malam kat luwa kan.... Tapi arinie xsangke lak aku kene wakenabeb plak ngan pakgad tuh! syial arr! hehehehe... tp best gak! kol 8,aku kuwa arr,time kat guard tu aku letak arr kad.... pastu aku dah gerak jek pakgad tu tjerit2 panggil aku balik! aku pun cam tkejut gak arr! mau xnye,care die jerit tu cam aku nie ade wat salah plak... tp keadaan xcukup genting lg time tu...muke aku xdek arr cuak sangat... Pastu pakgad tu soh aku park moto kat tepi, soh aku turun... die cakap ade orang nak jumpe aku, aku ade buat kes! Pehh,serta-merta muke aku jd cuak! Pakgad tu dah nampak muke aku cuak, makin sedap arr die goreng aku... die belek2 kad aku...wat cam serius jek! Pastu die bawak aku g umah pengarah yang dekat ngan guard post tu! Alamak,cam besar jek kes aku nie!! Tp muke still cover cuak beb... hehehe... die ketuk2 pntu umah tu cakap die ade bawak org jumpe die...

Tetibe jek yang kuwa tu tok su aku!!

Pehh,syial jek pakgad tu!! cakap arr awal2 tok su aku yang carik aku! Aku pun xsangke arr jgk toksu aku leh datang maktab nie... die datang ade meeting kat maktab nie sebenarnye...aku tau la die keje BPG dok Putrajaya tp xexpect arr die akan carik aku kat cnie,.. aku pun dah lame gile xjumpe die... ingat last jumpe pun time aku skolah rendah dulu... terharu la plak aku die still ingat kat aku! hehehehe.... Thanks arr toksu datang carik aku... caaaayang toksu! xpasal2 aku leh merase masuk umah pengarah tu! hahahaha....
caaaayang tok su!

1 comments:

Farah Lina Azizan said...

hahaha..wakena beb!!!;-P