CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 12, 2009

The Time To Change!!

Haaa, korang sume yang bace blog nie, aku nak gtao sket... Aku dah beli broadband! So pasal intenet nie xdela masalah sangat....KOT!=) Tapi still nak menyumpah seranah sebab maktab nie xsediakan pkhidmatan wireless sepenuhnye... Kesian kat budak2 laen yang xdek intenet...

Bile aku dah beli broadband nie, aku rase aku kene betulkan niat aku dok kat maktab nie arr... Nak cube sedaye upaye untuk follow rules ngan siapkan sume assgnment dalam tempoh waktu yang ditetapkan...Nak jadi 'student' maktab yang sebetul2nye....Tapi aku rase still xcukup 1 barang lg nak lengkapkan cite2 aku tu....Tinggal nak beli printer je lagi... Bile dah ade printer nnt,baru complete!!

Dah ade moto, intenet, ngan printer, nak ape lg....cukup arr tu kan? Aku ingat lg dulu mase aku foundation..moto ape xde... dahla dalam kelas aku,aku je yang dok kat asrama blok baru...nak kene menapak siot g kelas kat blok lame! panas2 lagie...adoi!! Bile ingat balik, kire aku dah cukup beruntung arr skang neh.. Alhamdulillah....

Ade intenet, korang kerap2 arr bace blog aku eyh.... nanti aku nak promote lg blog nie kat kengkawan sume! Dah bace tu, komen arr kat mane2 post aku...jangan arr tengok je... Aritu aku dengar Zai ngan Ain pun dah usha blog aku... Cehhh,dorang tu xreti2 nak comment ke! =p! hehehe.... Sape yg dah TERbukak blog nie,diwajibkan tggal komen kat mane2 post! Caaayang korang sume!=)

0 comments: