CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, August 12, 2009

Film Review : G.I Joe Rise of the Cobra

Filem yang diadaptasi dari komik ala-ala superhero nie sudah tentu mampu menarik minat penonton menyerbu panggung...dan apa yang penonton harapkan daripada filem nie semua tertunai arr kire... dengan aksi2 dan kesan2 khas yang menarik berlatarbelakangkan masa hadapan,memang memantapkan filem nie!

Satu pertubuhan ketenteraan membanteras jenayah yang dinamakan G.I Joe menjadi tunjang utama perjalanan cerita ni... Dalam cerita ini,mereka diperkenalkan sewaktu satu senjata nuklear canggih yang dipanggil WarHead dalam perjalanan untuk dihantar kepada pembeli telah cuba dirampas oleh pihak penjahat.. Dua askar yang bertugas dalam misi penghantaran itu kemudiannya diserap menjadi salah seorang daripada G.I Joe memandangkan salah seorang daripada mereka adalah suami kepada perempuan yang cuba merempas Warhead daripada mereka sebelum itu.

Apakah yang terjadi kepada pasukan G.I Joe selepas kemasukan dua askar baru tadi? Siapa pula akan memiliki Warhead?? Haaaa...untuk dapat jawapan,sama2 kita saksikan filem nie kat panggung berhampiran... masih sempat lagi nehhhh! Jom3x....=)

0 comments: