CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 29, 2009

Film Review : 12 Rounds


Gelanggang Gusti sekali lagi menghasilkan bakat2 baru dalam bidang lakonan kat Hollywood! Kali nie turn John Cena plak... Filem nie sangat penuh dengan aksi2 yang mendebarkan! =) Mau xnye, cite nie dalam satu hari je jalan cite die!=) memang sehari yang penuh dengan aksi ah!!

Citenye camnie.... sorang pegawai polis biase (John Cena) yang menjalani rutin biase setiap hari mule berubah hidupnye pada satu malam apabile die dengan xsengajanye terpakse mengejar seorang penjenayah yang sangat dikehendaki oleh polis. Dalam kekalutan mengejar penjenayah+makwe penjenayah nie, terjadi satu kemalangan ngeri di mane makwe penjenayah tu kene langgar sampai mati waktu nak melarikan diri. Mase tu si penjenayah nie pun mule berdendam dengan polis nie...

Setahun berlalu,John Cena nie dapat panggilan daripada penjenayah nie mengatakan yang die dah lari kuwa dr penjara nak balas dendam...dengan care membabitkan John Cena dalam permainan yang dinamakannya 12 ROUNDS untuk menyelamatkan makwe die...

Semua aksi2 filem nie berlaku mase game nie berjalan arr... ade aksi John Cena bawak lori bomba, ade part tahan ketapi yang dah xleh nak brek, aksi melompat ke helikopter, dan yang paling xtahan sekali terjun berani mati dari helikopter tu...!!

Endingnye adalah hepi ending...si hero dapat selamatkan makwe die... best x? hehehe.. eleh,stakat dah tau ending, tapi xtengok cite baek xyahhh!! hehehe... so aku sarankan elok korang g tengok arrr bebaloi seh! Padat dengan aksi!

2 comments:

Unknown said...

ermm.. ade lagi x cite ni? kawan ingat nak pinjam a.. huhu

Azray said...

Errrkk! aku g tengok kat wayang maa brader Din... xdapek den nak nolong! hehehe...